☕ کــــافه پیـــاده رو

صاف بایست و لبخند بزن.بگذار مردم نگران لبخندزدنت باشند...چه گوارا ☭

☕ کــــافه پیـــاده رو

صاف بایست و لبخند بزن.بگذار مردم نگران لبخندزدنت باشند...چه گوارا ☭

دوستی که بیست بار پیغام دادی که انتظار داشتم واسه روز زن فمنیستی بنویسی!!  واین حرفها آن هم با لحنی به زعم من تمسخر آمیز! عرضم به حضور شما که بنده نه فمنیستم که فمینیست و مسائل پیرامونش را به گه کشیده اند، و نه وظیفه ی خودم میدانم که راجع به چیزی حتما اظهار نظر کنم ، و نه دوست دارم اعتقادات قلبی خودم در مورد یک سری مسائل را توی دنیایی چنین بی اعتبار ،داد بزنم.  و متاسف میشوم از اینکه چنان بدبخت شده ایم که یک آدمی که چند صفحه از چند کتاب در باره ی حقوق  زن جویده و چند تا کلمه ی قلمبه سلمبه یاد گرفته ، ادعای دفاع از حقوق زن میکند و آروغ فمینیستی می زند! و باز هم متاسف میشوم که چرا اسم روز زن که می آید باید رگ غیرتمان عودکند و حتما دست به قلم شویم و حرف های حماسی از خودمان ترشح کنیم؟! به جای آن مثلا اگر خیلی ادعایمان میشود، بیاییم دو خط مطلب راجع به زن هایی که با کارهایشان میلیون ها آدم را شگفت زده کرد بخوانیم! امیدوارم شما هم جوابت را گرفته باشی عزیزدل. اگر هم نگرفتی به من مربوط نمیشود. من خودم را برای قانع کردن شما جر نخواهم داد.